Dagje shoppen in Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Dagje shoppen in Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Dagje shoppen in Orlando!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

07 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Pfffffff 101 graden was het vandaag! Dat is zo'n 38 graden Celsius. Gelukkig liepen wij winkel in en winkel uit waar de airco aan stond.

Eigenlijk is er vandaag niet zoveel gebeurd om te vertellen. We hebben in totaal 12 paar schoenen gekocht. En nu moet je niet denken: wat moet je met ZOVEEL schoenen, want maar 5 paar zijn voor onszelf. De overige schoenen zijn voor anderen. Merken als Converse, Vans en DC zijn hier veel goedkoper. Bovendien gaan de maten hier veel hoger dan in Nederland! Scheelt ook weer.

We zijn weer op tijd terug gegaan en hebben nog even naar het schema gekeken van de komende dagen. We hadden allebei onze twijfels over Legoland. Daarom hebben we hem maar vervangen voor Universal Studio's. Dat park wilden we eigenlijk niet doen, maar dan missen we wel een paar fantastische attracties. En Legoland hier kan toch niet tippen aan Denemarken. Bovendien is het goedkoper, haha! Het enige wat er dan nog veranderd is in het schema, is dat we het Kennedy Space Center naar de laatste dag hebben verplaatst, omdat we daarvan toch op tijd terug zijn. En die tijd hebben we wel nodig om al die schoenen in te pakken...

Morgen doen we een dagje Sea World met veel shows natuurlijk! En de Manta..... Een fantastische achtbaan!

Groetjes,
Els & Sabine

• 08 September 2013 - 14:55

Janske:

Universal Studios zijn de leukste parken in Orlando...super gave attracties! Have fun!!!

• 08 September 2013 - 22:56

Nel: