Laatste dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

14 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Ja, dat was het dan alweer bijna. Vandaag rustig aan gedaan en nog wat laatste dingetjes gekocht. Schoenen en pindakaas enzo. Morgenmiddag vliegen we alweer terug naar Nederland. Helaas, pindakaas.

Voor wie het graag precies weten wil, hieronder onze vluchtgegevens.
Orlando - New York, vluchtnummer DL 795, vertrek 16:55, aankomst 19:30
New York - Amsterdam, vluchtnummer DL 070, vertrek 20:25, aankomst 10:00 (16 september)
Alle tijden zijn lokale tijden. Het is in Florida en New York 6 uur vroeger dan in Nederland. We vliegen dus hier weg om 22:55 Nederlandse tijd.

We moeten om 10 uur 's ochtends de villa uit zijn en hebben tot 2 uur de tijd om nog iets te gaan doen. De auto moet dan ingeleverd zijn. Er zit hier nog een natuurpark in de buurt waar we wel even een kijkje gaan nemen. En dan is het eigenlijk alleen nog maar wachten.

Wij hopen dat jullie onze blog met plezier hebben gelezen. Als je echt wilt weten hoe het verder was of de foto's wil zien (1000+) dan horen we dat natuurlijk vanzelf. Bedankt voor het lezen en tot...? In Nederland?

Groetjes,
Els & Sabine

Ps. We kwamen deze op ware grote Jack Sparrow van Lego tegen in de Walmart <3

• 15 September 2013 - 13:16

Nel:

Lieve Els en Sabine, heel goede thuisreis gewenst.
    Spreek jullie snel en hopelijk tot snel ziens.
    Oma Nel en Wim