Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

05 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Jaaa hoor! We zitten in ons villaatje in Orlando! Helemaal toppie hier! Vier slaapkamers, drie badkamers met allemaal een douche en toilet. Een badkamer heeft een groot ligbad. Eigen zwembad, grote keuken en lekker snel internet :) en... Er is een inloopkast!

Vanmorgen zijn we in Sarasota nog even het strand op geweest. Ze hebben daar witte stranden en dat geeft een prachtig gezicht. We kwamen zeeschildpadden-nesten tegen op het strand. Dat was netjes afgezet. Toen we naar de zee stonden te staren, vertelde een man naast ons dat hij naar dolfijnen stond te kijken en of we ze ook gezien hadden. En ja, er zwommen een heleboel dolfijnen in zee! Ik heb geprobeerd om foto's te maken, maar kon helaas niet zo ver inzoomen. Als je op de foto links kijkt, zie je een aantal zwarte vinnen. Daar zitten ze. Het filmpje wat ik heb gemaakt, is stukken beter, maar kan niet geüpload worden helaas! Dus, geloof ons maar op ons woord. Wij hebben dolfijnen gezien!

Vanaf Sarasota zijn we naar St. Petersburg gereden. Om daar te komen moesten we over de Sunshine Skyway Bridge. Dat is de eerste hangbrug van Forida en wel 7 mijl lang! Het was een mooi gezicht om overheen te rijden.
Toen we in St. Petersburg aankwamen, zijn we naar de pier gelopen. Daar lagen veel boten, maar er zaten ook een hoop pelikanen die op vis zaten te wachten. Het zag er heel spectaculair uit toen die beesten een hap water namen en de vis doorslikten! Vanaf de pier hadden we ook een mooi uitzicht over het Rennaissance Vinoy Hotel. Dit hotel wordt bezocht door De crew van de serie Ghost Hunters. Omdat het hotel gerenoveerd is en weer wordt gebruikt, konden we helaas niet naar binnen. Veel boeiends was er dus niet te beleven.

Na St. Petersburg zijn we naar Orlando gereden. Onderweg hebben we nog een Wallmart bekeken en natuurlijk wat Disney boodschappen en gewone boodschappen gedaan. De komende dagen zitten we dus in de villa en bekijken al het moois in Orlando en omstreken. Hieronder volgt een (voorlopig) rooster.

Vr 6 sep - Disney's Epcot
Wo 11 sep - Disney's Animal Kingdom
Do 12 sep - Kennedy Space Center
Vr 13 sep - Disney Hollywood studio's
Za 14 sep - Legoland

Over sommige dingen zijn we nog niet zeker. Zoals Legoland bijv. Als je ervaring hebt met één of meer van deze parken, of juist vindt dat er iets ontbreekt, dan mag je dat best even melden. Misschien hebben we er wel wat aan!

Voor we in onze villa aankwamen, hebben we nog wat gegeten bij de Burger King. hier hebben ze veggie burgers als menu!!! Heerlijk!!!
Straks gaan we lekker slapen in ons kingsize bed en morgen brengen we een bezoekje aan Disney's Epcot!

Groetjes,
Els & Sabine

• 06 September 2013 - 09:16

Danny En Aad:

lekker hoor die villa, en die dolfijnen zie ik wel gewoon.
    veel plezier dezedagen nog iets meer dan een weekie en dan alweer terug