Everglades - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Everglades - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Everglades

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 September 2013 | Verenigde Staten, Florida City

Jaaaaaaaa! Het was vandaag alligator-dag!

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Key West naar de Everglades. Drie jaar geleden hadden we te weinig tijd om alles rustig aan te bekijken, dus we wilden er vroeg zijn. Het weer in de Everglades was erg warm. Het was er benauwd en vochtig. Toch hield het ons niet tegen. Ook die paar extreme regenbuien hebben ons niet uit de Everglades gestuurd! Maar goed, alligator-dag dus.

De vorige keer waren we enorm blij toen we alligators hadden gespot, dus deze keer moest het ook lukken. En ja, al vrij snel hadden we ze gevonden! Twee zelfs!
Natuurlijk waren er ook erg veel soorten vogels en insecten. De muggen waren ook weer van de partij, maar vonden ons minder lekker dan gisteren. Kennelijk heeft het muggenspul een beetje geholpen?

We zitten nu in een hotel aan de rand van de Everglades. We bezoeken morgen nog de andere kant van de Everglades en gaan dan naar Sarasota.

Een korte blog deze keer. Geniet maar van de foto's en morgen is er misschien wel wat meer gebeurd. Wij hebben in ieder geval genoten!

Groetjes,
Els & Sabine

• 04 September 2013 - 09:46

Danny En Aad:

Mij niet gezien daar, ik hou het wel op schakenbosch is al gevaarlijk genoeg daar