Disney's Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Disney's Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Disney's Magic Kingdom

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

09 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Waarschijnlijk wordt dit maar een kort verslag, omdat we net terug zijn uit MK en daar ruim 12 uur, van 9 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds, rondgelopen hebben.

Jaaaaaa! Magic Kingdom! Wat een fantastisch park. Al zo vaak hebben we gehoord dat het heel erg op Parijs lijkt, maar daar zijn we het zo niet mee eens! Dit is veeeeeeeeeeeel beter. Meer attracties, meer optochten en voorstellingen, meer alles! In het begin leek het niet zo druk, maar na de middagparade werd het steeds drukker. We hebben max een half uur in de rij gestaan en dat was goed te doen. We hebben alles gedaan wat we wilden en we hadden zelfs tijd over om nog wat foto's te laten maken met o.a. Donald, Goofy, Ariël, etc. Voor de foto's: https://mydisneyphotopass.disney.go.com/slideshow/index/view/mxpkey/19960M1378785542X688045PQqcTdwpWbH

Dan was er vanavond natuurlijk ook de lichtjesparade en het vuurwerk! Omdat het opeens zo druk was, was het nog best lastig om een plekje te zoeken. Gelukkig vonden we er een en hebben we kunnen genieten van al het magische wat Disney ons vandaag te bieden had. Een topdag dus!!!

Morgen doen we een dagje Universal Islands of Adventure. Hier hebben ze veel waterattracties en het Harry Potter park.

Groetjes,
Els & Sabine

Ps. De foto's hieronder zijn even een snelle selectie. Sorry als ze niet helemaal goed gelukt zijn!

• 10 September 2013 - 08:55

Annemarie:

Ziet er heel sprookjesachtig uit. Jammer zeker dat het niet de echte Jack was :)
    Veel plezier nog