Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Miami Beach

Door: Els & Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Halloooooooo! Wij zijn heel aangekomen in Miami! Fijn he?

De dag begon natuurlijk al heel vroeg. We zouden om 9 uur vliegen, dus moesten we er die ochtend op tijd uit. We gingen nog even snel langs opa en oma die ons uit wilde zwaaien en om onze auto daar te stallen. Toen we daar aankwamen had opa voor ons een taxi geregeld. Nu hoefden we niet met de trein. Dat was heel erg lief!

Eenmaal op het vliegveld ging het prima. Lekker rustig aan gedaan. Je wordt natuurlijk vaak gecontroleerd. Bagagecheck, douane, extra paspoortcontrole, bodycheck, kruisverhoor... Etc.
De vlucht naar Atlanta was goed. Wel ver natuurlijk, maarja. Onze reisorganisatie had verteld dat ze niet op kon geven dat ik een pinda-allergie heb, maar wel dat ik vegetariër ben. Opmde een of andere manier kreeg ik allemaal speciale dingen en stond het woordje lacto op mijn label geschreven. Lactose allergie? Nouja, het was in ieder geval vegetarisch en pindaloos.

De vlucht naar Miami was bijna een uur vertraagd. We stonden in de rij om op te stijgen. Ons vliegtuig was als 20e aan de beurt. Tegen ons werd gezegd dat het kwam vanwege de omslag van het weer. Wij hebben er eigenlijk niet zoveel van gemerkt, maar later hoorden we dat het om onweer ging. Al met al had de piloot wel een half uur ingehaald, dus het scheelde weer een beetje.

Toen kwam het ergste. De auto halen. Het was er gigantisch druk en we hebben een uur in de rij gestaan om onze auto te halen. Gelukkig wist Els nog hoe de auto hier werkt, dus dat probleem hadden we niet. Wel reden we natuurlijk meteen verkeerd. En dat ook nog eens in de garage van de autohuur. Oepsie.

Nu we eindelijk op onze hotelkamer zitten -bijna 24 uur later- slaat de vermoeidheid toch wel toe. Morgen Miami bekijken en op weg naar Key West. Alvast een fijne maandag en tot blogs!

Els & Sabine

• 02 September 2013 - 09:14

Danny En Aad:

Fijn om te weten dat jullie er zijn, hier gaat alles oke.
    Lekker genieten daar, jullie hebben het verdiend

Danny en Aad