Florida, we're coming back! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Florida, we're coming back! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Florida, we're coming back!

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 Augustus 2013 | Nederland, Leidschendam

Jaaaaaaaaa! Wij gaan weer eens het Amerikaans grondgebied bekijken. Drie jaar geleden gingen we naar Florida. Onze eerste verre reis. Deze keer doen we die reis opnieuw, alleen dan beter.

We vertrekken op 1 september er op 16 september zijn we weer terug. Voor het eerst hebben we de reis zelf samengesteld, omdat we weten wat we in Florida kunnen bezoeken. Zo hadden we in Orlando de vorige keer te weinig tijd voor alle Disney parken. Dat komt deze keer goed! Hieronder even het schema van de reis.

Dag 1: aankomst Miami
Dag 2: Miami - Key West
Dag 3: Key West - Everglades
Dag 4: Everglades - Sarasota
Dag 5: Sarasota - St. Petersburg - Tampa - Orlando
Dag 6 t/m 15: Orlando
Dag 16: aankomst Nederland

In Orlando bezoeken we weer Sea World en Universal. We doen 4 dagen Disney (want er zijn vier parken), een dag Bok Tower en een dag Space Center. Ook gaan we natuurlijk shoppen!!!

Wil je onze reis volgen? Meld je dan aan op deze site voor de mail. Dan krijg je een mail als we een nieuw verslag hebben geschreven.

Wij hebben er -natuurlijk- erg veel zin in!

Groetjes,
Els & Sabine