Shop till you drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Sabine & Vincent

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Woohooo, big summer blowout! Ja en dat heeft onze credit card goed gemerkt! Met 6 paar schoenen (2x voor Vincent, 2x voor Sabine en nog 2x voor het thuisfront) en heel wat souvenirs en knuffels zijn we weer terug op de hotelkamer.

Vanmorgen hebben we eerst bij de receptie nagevraagd wat de mogelijkheden zijn qua vervoer naar de shopping mall. De snelste manier was met de taxi die eigenlijk helemaal niet zo duur is. Mooi geregeld dus! Eerst zijn we met de bus naar Downtown Disney gegaan en vanaf daar de taxi naar de mall.

Het was dezelfde als waar ik al eerder ben geweest, dus ik wist nog precies welke winkels er zitten en de moeite waard zijn. De Converse en de Vans winkel zijn toch wel favoriet. Niet zo gek dat onze schoenen daar vandaan komen... Ook hebben we nog een bezoekje gebracht aan de Disneystore die uitverkoop had. Heel vervelend natuurlijk. Verder hebben we ook nog een tropische storm overleefd en hebben we heerlijk een Subway broodje gegeten tijdens onze lunch!
Eind van de middag zijn we weer terug gegaan naar Downtown Disney. Daar zitten winkels en restaurantjes. De sfeer is erg gezellig. We hebben heerlijk tussen alle winkeltjes doorgelopen, gekeken naar -rare- mensen en genoten van de muziek. Ook hebben we onszelf nog verwend met tagalongs. Dit zijn kleine Disney figuurtjes die je met een magneetje op je schouder kan zetten! Vincent heeft twee Donald Ducks, een engeltje en een duiveltje en ik heb Pascal uit Rapunzel.
We besloten om bij ons hotel te gaan eten en zijn met de bus terug gegaan.

Bij het hotel hebben we heerlijk genoten van een kip quesadilla en, jawel, een veggie burger! Na het eten hebben we een rondje over het terrein gedaan wat toch wel erg groot is. Onderweg hebben we een potje tafeltennis gespeeld en op de foto geweest met Donald :)

Morgen gaan we naar Hollywood Studios waar "Frozen summer fun" op het programma staat. Nu nog even relaxen en op tijd naar bed!

Groetjes,
Vincent & Sabine

Ps. Sommige Amerikanen hebben hier maar rare gewoontes...

• 17 Augustus 2014 - 15:09

Danny:

Leuk zeg zo te zien ben je opa ook nog tegen gekomen.

Nou veel plezier nog doeg xxx