Wist je dat... - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Wist je dat... - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Wist je dat...

Door: Vincent & Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 Augustus 2014 | Nederland, Leidschendam

Helaas, we zijn alweer teug :( als het aan ons had gelegen hadden we er veel langer gezeten!
Alles is goed gegaan de terugreis. Het ging redelijk vlot, ondanks dat we vlakbij een huilbaby zaten die echt heel lang aan het krijsen was. En moeders zei de hel weg: "en de heenweg ging zo goed..." Ja, daar hebben we lekker veel aan. We heben toch nog een beetje kunnen slapen, maar kwamen toch kapot het vliegtuig uit. Wat ook jammer was waren onze koffers. Ze waren bij het vliegtuig vier karren met koffers vergeten op te halen. Daar sta je dan anderhalf uur op je koffers te wachten. Eenmaal onze koffers eindelijk gevonden te hebben, stond er een mega rij bij de uitgang. En als klap op de vuurpijl werd Vincent er nog even uitgetrokken om zijn koffer open te maken en te controleren. Ja, was een prima vlucht dus...

Hieronder hebben we wat wist je datjes geschreven. Een deel weet je misschien nog wel, maar er zitten ook wat nieuwe tussen!

Wist je dat...

...we hebben vastgezeten in de Manta?
...hoge sokken dragen in je schoenen/slippers erg hip is?
...Sabine het ook heet heeft gehad?
...we dezelfde chauffeur hadden voor zowel de heen- als de terugweg van het vliegveld?
...we ook hebben gezwommen en tafeltennis gespeeld?
...Mickey boos is geworden op ons, omdat we ook in Universal zijn geweest?
...we René Visser tegen kwamen op het vliegveld in Orlando en hij in hetzelfde vliegtuig terug zit?
...we een wild gordeldier hebben gespot?
...de Amerikanen echt heel erg vriendelijk en behulpzaam zijn?
...veel characters erg goed gecast zijn?
...we vier verschillende Donald foto's hebben?
...Disney niet alleen leuk is voor kinderen?
...frozen minute maid lemonade ijs heel erg lekker is?
...de achterkant van de Tower of Terror, vanuit Epcot gezien, precies past in de bouwstijl van het Marokkaanse gedeelte?
...er tijdens onze terugvlucht door het personeel gevraagd werd of er een arts of verpleegkundige aan boord is?
...we een extra handbagage check hadden in het vliegtuig, omdat ze waarschijnlijk op zoek waren naar iets specifieks?
...we dol zijn op de single riders line?
...we zeehonden hebben gevoerd in Sea World?
...Vincent samen met Donald heeft gedanst?
...onze chauffeur van uit Universal de leukste was? En hij ons veel heeft geleerd over Disney?
...hij bijvoorbeeld vertelde dat Walt Disney als eerste een landingsbaan heeft gebouwd om de bouw van Disney World in de gaten te houden?
...we met de bus, monorail en ferry zijn geweest op dezelfde dag?
...we allebei een kleurtje hebben gekregen?
...we onze MagicBands nu al missen? Nou ja, het gebruik ervan...
...we 3 uur na de landing in Orlando al in Magic Kingdom rondliepen?
...we drie keer een kaart meekregen om de wachttijd van de rij te meten?
...Sabine 41 characterfoto's heeft gescoord?
...er in Downtown Disney hele grote Lego bouwwerken staan? Zoals van de zeven dwergen?
...er best veel kinderen (en volwassenen) hysterisch begonnen te gillen toen het tijdens Frozen Summer Fun ging sneeuwen?
...een man achter ons werd afgevoerd (hij werd onwel) toen we naar de musical van Belle en het Beest aan het kijken waren?
...er toch wel een aantal technische dingen helemaal niet zo goed werkten? Vrachtwagen en een man vlogen niet in brand tijdens de show, attracties regelmatig dicht vanwege technische storing...
...we Kenny the Pirate hebben gespot?
...het best wel ontroerend is als de hele zaal "let it go" zingt en je de muziek niet eens meer kunt horen?
...er een speciale kiosk is in Animal Kingdom die glutenvrije producten verkoopt?
...de characterlunch druk, maar toch ook wel grappig was?
...we ECHT in de Tower of Terror zijn geweest?
...Vincent een uur lang mensen nat heeft gespoten met het waterkanon in Universal? En dat hij specifiek richtte op mobiele telefoons?
...er een mevrouw heel erg boos werd?!
...er twee soorten Butterbeer zijn? Cold en Frozen
...de erefamilie in Magic Kingdom op de laatste dag een familie uit Den Haag was en we heel hard oh oh Den Haag zongen naar ze toen ze langskwamen in de parade?
...Vincent steeds de aandacht trok van de characters vanwege zijn lippiercing?
...we tijdens Villains Unleashed cocktails hadden met een lichtgevende giftige appel?
...er een ballonvouwer was die mega grote kunstwerken maakte van ballonnen?
...we veel meer wist je datjes bedacht hadden, maar niet meer weten welke?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende reis!
Groetjes,

Vincent & Sabine

• 29 Augustus 2014 - 18:48

Oma:

Wist je dat ik genoten heb van je verslag :-)

• 29 Augustus 2014 - 20:40

Danny:

Zelfs Sabine het warm had......

dat is de beste