Disney's Epcot - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Disney's Epcot - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Disney's Epcot

Door: Sabine & Vincent

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Zojuist hebben wij onze eerste volle dag in Amerika overleefd. Vandaag zijn wij in Disney's Epcot geweest.

Vanmorgen werden we redelijk uitgerust wakker. Na wat kletsen met het thuisfront, zijn we gaan ontbijten in ons hotel. Er zit hier een food court waar je verschillende soorten ontbijtjes kan kopen. Er zijn pannenkoeken, wafels, croissantjes met ei en bacon, aardappels... En meer. We hebben bij ons ontbijt nog twee bekers gekocht die we het hele verblijf hier 'gratis' kunnen re-fillen. Erg handig en niet zo duur!

Daarna zijn we met de bus richting Epcot vertrokken. Voor vandaag hadden we natuurlijk ook weer fastpassen gereserveerd. Dit keer voor Mission Space, Spaceship Earth en Soarin'
Verder zijn er in Epcot altijd heel veel characters en Donald is er daar eentje van. We hebben heel wat leuke foto's kunnen maken met Mulan, Belle, Winnie de Poeh, Teigetje en meer. Het meest belangrijke was dat Vincent zijn foto met Donald heeft gescoord!

Het was vandaag erg vochtig, waardoor het extra warm leek te zijn. Helaas hadden we ook regen en onweer, maar dat houdt ons natuurlijk niet tegen. De poncho's werden uit het stof gehaald en vrolijk liepen wij door de regen door het park.

's Avonds hebben we Italiaans gegeten en als afsluiting naar de vuurwerkshow 'IllumiNations' gekeken.

We zijn daarna lekker richting hotel gegaan en gaan straks heerlijk slapen. Morgen staat een lange dag gepland in Magic Kingdom. Het doel van die dag? Een foto met Anna & Elsa uit Frozen! (En Donald natuurlijk :) maar dat blijft elke dag een doel!)

Groetjes,
Vincent & Sabine

• 15 Augustus 2014 - 22:34

Thuis:

Gelukkig nu wel het vuurwerk gezien. Zeker altijd regen in epcot.

• 16 Augustus 2014 - 10:12

Yvette:

Jullie gelukkig wel hier werd het vuurwerk afgelast!! Heel veel plezier nog ik blijf gewoon trouw je verhalen lezen hihi!!