Inside the magic - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu Inside the magic - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Sabine Verburg - WaarBenJij.nu

Inside the magic

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

11 Augustus 2014 | Nederland, Leidschendam

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten, staat er weer een Amerikaanse vakantie op het programma. Dit keer laat ik moeders thuis en ga ik samen met Vincent. Het heeft me wel wat moeite gekost om hem zo ver te krijgen, maar ik weet nu al zeker dat hij er geen seconde spijt van zal hebben. Nu alleen hij zelf nog...

Wanneer gaan we?
We vertrekken as. woensdag al! Om 12.30 gaat ons vliegtuig. Hieronder de gegevens:
13-08-2014 Amsterdam - Orlando Sanford
OR 317
Vertrek: 12:30
Aankomst 17:25 (lokale tijd, het is in Florida 6 uur vroeger)

Wat gaan we doen?
Er is wel een beetje een planning, maar een hoop dingen zullen we nog ter plekke met elkaar afstemmen. Zo kunnen we 8 dagen naar Disney, 3 naar Universal, 1 naar Sea World en natuurlijk kunnen we ook shoppen en excursies doen.
Disney staat wel redelijk vast. Tegenwoordig kun je namelijk met het nieuwe Fastpass+ systeem al online je tijden kiezen om naar de attracties te gaan. Super handig, maar er zijn natuurlijk een aantal beperkingen. Zo mag je er maar maximaal 3 reserveren. We hopen maar dat het niet enorm druk zal zijn in de parken... Voor de exacte planning van vier Disney dagen, kun je in de foto's kijken. Het is voor mij teveel gedoe om het over te typen. Er moeten namelijk nog wel meer dingen gedaan worden! Koffer inpakken enzo... Misschien moet ik ook nog maar even gaan douchen... Zie je? Genoeg te doen dus!

Waar verblijven we?
We zitten in het Disney's All-star movie resort. Ja, het Disney gehalte van deze vakantie is erg hoog. We hebben geen auto en doen alles met bussen. Het schijnt dat dat erg goed te doen is. We zullen het ervaren :)

Wat zijn de doelen van deze vakantie?
- Vincent laten ervaren dat Disney World beter is dan Disneyland Parijs
- Zoveel mogelijk foto's met Vincent en Donald Duck
- De Manta ook de favoriete achtbaan van Vincent maken
- Frozen Summer Fun ervaren
- Helemaal los gaan tijdens 'Villains Unleashed'
- Een character lunch bijwonen
- Een foto scoren met Anna & Elsa
En als aller belangrijkste:
GENIETEN! Want al zeg ik het zelf, ik vind dat wij dit echt hebben verdiend.

Ik zeg: inpakken en "let the memories begin"

Groetjes,
Sabine

Ps. Wil je steeds een e-mail ontvangen als we een nieuwe blog posten? (We hopen dagelijks...) Geef dan je e-mailadres op in onze maillinglist!

  • 11 Augustus 2014 - 21:49

    Natascha:

    Heel veel plezier!!

    En niet vergeten mijn kadootje mee te nemen he ;-)

  • 11 Augustus 2014 - 22:49

    Oma:

    Geniet en ik kijk uit naar jullie blog.

  • 11 Augustus 2014 - 23:23

    Gaatske:

    Heel heel heel veel plezier!!!! XXXX

Tags: Disney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leidschendam

Sabine

Actief sinds 21 Mei 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 52334

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 27 Augustus 2014

Disney World en meer...

01 September 2013 - 16 September 2013

Florida, we're coming back!

24 Maart 2011 - 08 April 2011

West Amerika

07 December 2010 - 13 December 2010

New York

30 Augustus 2010 - 13 September 2010

Florida

Landen bezocht: